Steunpilaren

Donateurs

Onze donateurs hebben een speciaal plekje bij ons. Deze mensen waarderen wij natuurlijk echt niet alleen vanwege hun financiële bijdrage, maar vooral vanwege het feit dat zij de trouwste fans zijn van Het Kraaiennest

Ook u kunt donateur worden van shanty- en folkkoor Het Kraaiennest voor minimaal € 17,50 per jaar.
Als tegenprestatie wordt u regelmatig geïnformeerd over het reilen en zeilen van het shantykoor.
Bent u donateur, dan wordt u uitgenodigd op de jaarlijkse familie- en donateursdag en kunt u onder meer genieten van een optreden van het koor.

U kunt zich hieronder aanmelden  of een mail sturen naar Info@shantykoor.nl waarna u een aanmeldingsformulier gemaild krijgt.

Sponsors

Het koor laat zich steeds vervoeren door haar trouwe bus, de ‘Halluf 4’. Deze bus kunnen we ‘in de vaart houden’, mede dankzij een bijdrage van onderstaande sponsors, waarvoor onze hartelijke dank.

ter Maten, Tuin & Bestrating, Nieuwerkerk aan den IJssel.

Van Leeuwen makelaardij, Nieuwerkerk aan den IJssel.

Voorbrood meubelen, Zevenhuizen.( Z-H),

Toppodia, Nieuwerkerk aan den IJssel.

Venrooy Tandtechniek B.V. Nieuwerkerk aan den IJssel.

Administratiekantoor Van der Dussen, Nieuwerkerk aan den IJssel

Tante Eef, Design, Berkel en Rodenrijs