1e prijs Rabo ClubSupport Actie 2020

Het einde van het jaar bracht ons toch nog een verrassing. Na de bekendmaking van de uitslag  van de Rabo ClubSupport Actie, kondigde de directeur van de Rabobank Hollandse IJssel, extra prijzen aan. Deze prijzen konden gewonnen worden met het plaatsen van een foto op Facebook, gerelateerd aan de cheque die de vereniging ontvangen had.
De PR man van Het Kraaiennest, Koksmaat Gerard Metselaar, had, zoals zo vaak, weer een lumineus idee. De foto’s zijn op Facebook gezet en…… ja hoor. Het Kraaiennest heeft met deze foto’s de eerste prijs gewonnen. Een bedrag van Euro 1000,00. Nu zeker op pad voor de aanschaf van nieuwe onderdelen en de vervanging van enkele onderdelen van de geluidsapparatuur.

We gaan vol goede moed aan de slag om het 25+1-jarig jubileum in 2021 te vieren.