Druk bezocht mini festival op de Hesseplaats in Rotterdam

Voor de 2e keer heeft shanty- en folkkoor Het Kraaiennest in samenwerking met de winkeliersvereniging Hesseplaats een mini (Shanty)korenfestival georganiseerd. Dit jaar ook met betrokkenheid van Het Huis van de Wijk Ommoord en de Open Hof Kerk. En net zo als vorig jaar was het weer prachtig weer. Aan het festival werkten dit jaar mee Shantykoor Stuurloos uit Schiedam, Popkoor S1Voice uit Nieuwerkerk aan den IJssel en natuurlijk shanty- en folkkoor Het Kraaiennest. Voor het publiek waren er dit jaar voldoende zitplaatsen geregeld. De stoelen en banken waren tijdens het festival zeer goed bezet. De foto genomen tijdens het lied dat de drie koren gezamenlijk zongen geeft een indruk van de grote belangstelling. Wie weet op naar een 3e editie in 2024.