Zondag concertserie van de Vrienden van De Meander

Iedere eerste zondag van de maand zijn er muzikale activiteiten in het restaurant van De Meander in Nieuwerkerk aan den IJssel. Deze worden georganiseerd door de Stichting  Vrienden van de Meander en muziekschool MOZ-Art. De muzikale bijeenkomsten zijn primair bedoeld voor de bewoners van De Meander, maar…. als er plaats is dan kunnen ook omwonenden aanwezig zijn. Shanty- en folkkoor Het Kraaiennest verzorgde het concert op zondag 7 mei voor weer een volle zaal. Gezien de reacties tijdens en na afloop was het weer een geslaagde middag waarbij de aanwezigen weer uitgenodigd werden om actief mee te doen. Dit concert stond in het teken van de alom bekende shantynummers.

Op zondag 3 september zijn we er weer met o.a. een repertoire van Engelse- en Ierse Folksongs.